جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریت بار به ترکیه؛
از درب منزل تا مقصد ترکیه

فریت بار به ترکیه؛
از درب منزل تا مقصد ترکیه

در چند سال اخیر ترکیه یکی از مقاصد پرطرف‌دار سفر و مهاجرت برای ایرانیان بوده است. صنعت گردشگری در ترکیه رونق زیادی دارد و به اقتصاد این کشور کمک می‌کند. سواحل زیبا، تفریحگاه‌ها و آثار تاریخی فراوان، از جمله جاذبه‌های گردشگری ترکیه هستند. هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان به دلایل مختلفی، از جمله همسایگی با ایران، شرایط نسبتاً آسان اخذ اقامت موقت یا دائم، امکانات رفاهی و فرصت‌های شغلی مناسب، زندگی و سفر به ترکیه را انتخاب می‌کنند. اما افرادی که قصد مهاجرت طولانی‌مدت به این کشور را دارند، می‌توانند با استفاده از فریت بار هزینه‌های ارسال بار به ترکیه را به شکل چشمگیری کاهش دهند، زیرا اضافه‌بار مسافری در پروازها اغلب به‌صرفه نیست.

برای انجام فریت بار به ترکیه، می‌بایست از شرکت‌های معتبر و دارای مجوز حمل هوایی بار کمک گرفت تا که فرآیند ارسال بار به‌صورت کاملاً قانونی انجام شده و بر طبق زمان‌بندی اعلامی به مقصد برسد. سپکس به‌عنوان یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی با داشتن مجوزهای لازم، کارشناسان و متخصصان با سابقه‌ی خود در زمینه حمل انواع بار به خارج از کشور، می‌تواند گزینه مناسبی برای دریافت این خدمات باشد.

حمل هوایی

حمل هوایی

ارسال سریع

ارسال۳ تا ۵ روز کاری

کارشناسان با تجربه

کارشناسان با تجربه

چرا فریت بار به ترکیه؟

باتوجه‌به محدودیت‌های ایرلاین‌ها در مقدار بار همراه مسافر در پرواز به ترکیه، انتخاب خدمات فریت بار مسافری به ترکیه می‌تواند گزینه مناسبی برای ارسال اضافه‌بار، اثاثیه منزل و لوازم شخصی باشد. از مزایای فریت کردن بار به ترکیه:

مراحل فریت بار به ترکیه

چنانچه از خدمات فریت بار شرکت سپکس استفاده کنید، می‌توانید کلیه مراحل ارسال بار را به کارشناسان آن سپرده و مطمئن باشید محموله موردنظرتان با استانداردهای لازم و به‌سلامت به مقصدتان در ترکیه خواهد رسید. پس از تماس شما با کارشناسان سپکس و ثبت درخواست دریافت خدمات فریت بار، آنچه در این فرآیند طی خواهد شد:

مدارک لازم برای فریت بار به ترکیه

ارائه مدارک و اسناد موردنیاز که در ادامه آورده شده، به شرکت حمل‌ونقل امکان می‌دهد فرآیند ارسال و تحویل بار را به‌سهولت و در زمان کوتاهی انجام دهد. ضمن اینکه گیرنده بار نیز با ارائه این اطلاعات و مدارک، می‌تواند بار را بدون مشکل تحویل بگیرد.

مدارک موردنیاز برای ارسال بار از ایران به ترکیه:

مدارک موردنیاز برای دریافت بار در ترکیه:

با این مدارک نه‌تنها فرآیند ارسال و تحویل بار به‌درستی انجام می‌شود، بلکه به‌عنوان مستندات قانونی و گمرکی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند.

مراحل حمل و نقل به ترکیه

ارسال بار هوایی به استانبول

استانبول، این کلان‌شهر مدرن، بزرگ‌ترین شهر اروپا و دومین کلان‌شهر بزرگ خاورمیانه پس از قاهره محسوب می‌شود. این شهر هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر و به‌عنوان قطب اقتصادی و تجاری ترکیه شناخته می‌شود. باتوجه‌به موقعیت استانبول به یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر و مهاجرت برای ایرانیان نیز تبدیل شده است.

برای کسانی که قصد سفر و مهاجرت یا کار در استانبول را دارند، احتمالاً موضوع اضافه‌بار یا انتقال لوازم منزل و بارهای شخصی به این شهر پیش خواهد آمد. با محدودیت‌های موجود در حمل بار توسط مسافر در پروازها، استفاده از خدمات فریت بار به استانبول بهترین، ایمن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه جابه‌جایی لوازم و اثاثیه به این شهر محسوب می‌شود. معمولاً مهاجران ایرانی به استانبول، اعم از افراد با قصد اقامت دائم یا دانشجویان، به این روش برای انتقال بار خود استفاده می‌کنند.

فرودگاه استانبول Istanbul Airport –IST

اصلی‌ترین فرودگاه بین‌المللی شهر استانبول در ترکیه است. این فرودگاه در سال 2018 افتتاح شد و جایگزین فرودگاه قبلی آتاتورک شد. این فرودگاه یک ترمینال باربری اختصاصی با مساحت کل 1.4 میلیون متر مربع دارد که آن را به یکی از بزرگترین تسهیلات بار هوایی در جهان تبدیل کرده است.ترمینال باربری ظرفیت حمل و نقل 6 میلیون تن بار در سال را دارد. این ترمینال مجهز به تکنولوژی و زیرساخت‌های پیشرفته‌ای است که پردازش و جابجایی بارها را انجام می‌دهد.

در فرودگاه استانبول چندین لاین باربری، فضاهای پرواز، انبارها و تسهیلات نگهداری در سرما برای پاسخگویی به نیازهای متنوع بار شرکت‌های هواپیمایی و باربری وجود دارد.

شرکت‌های هواپیمایی باربری مهم فعال در IST: ترکیش کارگو، DHL، UPS، FedEx، امارات و قطر کارگو هستند، همچنین ایرلاین‌های ایرانی ماهان و ایران‌ایر نیز در ارسال بار هوایی از ایران به ترکیه در این فرودگاه فعالیت دارند.

سپکس به‌عنوان شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی معتبر در زمینه ارسال بار هوایی به خارج از کشور، تمام مراحل فریت بار به استانبول از بسته‌بندی تخصصی بار تا ارسال آن‌ها به شرکت هواپیمایی و تحویل در این شهر ترکیه را انجام خواهد داد.

ارسال بار به شهرهای ترکیه

چنانچه مقصد بار شما شهری به جزء استانبول باشد، باز هم امکان فریت بار وجود دارد. شهرهایی مانند ازمیر، آدانا، آنکارا و آنتالیا که بزرگ‌ترین مقاصد تجاری و صنعتی در ترکیه هستند، همواره مقاصدی پرطرف‌دار برای سفر ایرانیان به ترکیه هستند و مسافرین آن‌ها معمولاً از خدمات فریت بار برای کاهش هزینه‌های حمل بار خود استفاده می‌کنند.

فریت بار به آدانا

 آدانا در جنوب ترکیه واقع شده و یکی از قطب‌های صنعتی و کشاورزی مهم این کشور به شمار می‌رود. صنایع نساجی، پتروشیمی و دارویی از فعالیت‌های اقتصادی مهم این شهر هستند. به همین دلایل، فرصت‌های شغلی و امکانات زندگی مناسبی برای مهاجرین در آن فراهم است. چنانچه قصد سفر، تجارت، ادامه تحصیل و یا مهاجرت به آدنای ترکیه را داشته و دغدغه‌ی اضافه‌بار و ارسال لوازم خود را دارید، می‌توانید بار خود را از ایران به‌صورت هوایی ارسال و در فرودگاه شاکرپاشا تحویل بگیرد.

حمل و نقل هوایی

فرودگاه شاکرپاشا یا آدنا Adana Airport –ADA

فرودگاه آدانا در 10 کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر آدانا واقع شده است. این فرودگاه دارای یک باند اصلی به طول 3,600 متر است که امکان پذیرش انواع هواپیماهای مسافری و باربری را دارد. فرودگاه آدانا نقش بسیار مهمی در اتصال شهر آدانا و منطقه جنوبی ترکیه به شبکه حمل‌ونقل هوایی داخلی و بین‌المللی ایفا می‌کند. این فرودگاه به‌عنوان یکی از مراکز مهم حمل‌ونقل بار نیز مطرح است.

فریت بار به آنتالیا

آنتالیا پنجمین شهر پرجمعیت ترکیه و در جنوب آن قرار دارد. موقعیت جغرافیایی آن در ساحل جنوب غربی آناتولی و در جوار کوه‌های توروس، آن را به یکی از مقاصد اصلی گردشگری در ترکیه تبدیل کرده است. این موقعیت زیبا و ساحلی مزیت بزرگی برای این شهر محسوب می‌شود. اما علاوه بر گردشگری، این شهر از لحاظ تجاری و صنعتی نیز اهمیت زیادی دارد. ازاین‌رو، یکی از پرترددترین شهرهای ترکیه برای مسافرت یا مهاجرت ایرانیان است. اگر برای ارسال بار اضافی، لوازم منزل و شخصی خود نیاز به استفاده از فریت بار به این شهر را دارید، فرودگاه بین‌المللی آنتالیا پذیرای بار شما خواهد بود.

فرودگاه بین‌المللی آنتالیا Antalya Airport –AYT

این فرودگاه در حدود 13 کیلومتری شرق مرکز شهر آنتالیا و در ساحل مدیترانه قرار دارد. فرودگاه آنتالیا ارتباط مستقیم با بیش از 200 مقصد در سراسر جهان از جمله شهرهای اصلی اروپا، خاورمیانه و روسیه دارد. این فرودگاه دروازه مهمی برای گردشگران منطقه ساحل ترکیه محسوب می شود.

فریت بار به آنکارا

آنکارا در مرکز آناتولی، در بخش مرکزی ترکیه قرار دارد. این شهر از نظر موقعیت استراتژیک در کشور اهمیت زیادی دارد. پایتخت ترکیه، آنکارا یک شهر بزرگ اداری، سیاسی و فرهنگی است. این شهر همچنین از مراکز مهم صنعتی و تجاری کشور به شمار می‌رود. بخش بزرگی از جمعیت این شهر را کارمندان دولت و دیپلمات‌های خارجی تشکیل می‌دهند.

آنکارا یک شهر دانشگاهی بزرگ نیز به شمار می‌رود و دانشجویان زیادی در دانشگاه‌های معتبر این شهر مشغول تحصیل هستند.

فرودگاه بین‌المللی اسن‌بوغای آنکارا Ankara Airport –ESB

این فرودگاه در 28 کیلومتری شمال مرکز شهر آنکارا، پایتخت ترکیه، واقع شده است و دارای دو باند فرودگاهی به طول 3.000 و 3.122 مترمی‌باشد. فرودگاه اسن‌بوغای آنکارا مجهز به یک ترمینال مسافری مدرن با ظرفیت پذیرش 25 میلیون مسافر در سال است. زیرساخت‌های حمل و نقلی پیشرفته و امکانات تخصصی فریت بار در این فرودگاه باعث شده تا بخش قابل توجهی از جابجایی بار از ایران به ترکیه از این مسیر انجام شود.

فریت بار به ازمیر

ازمیر بندری است در ساحل غربی ترکیه و سومین شهر بزرگ ترکیه با جمعیتی نزدیک به 4 میلیون نفر است. موقعیت جغرافیایی ازمیر در ساحل مرکزی دریای اژه و نزدیکی به یونان، این شهر را به یکی از مهم‌ترین بنادر ترکیه تبدیل کرده است. ازمیر دومین بندر بزرگ ترکیه پس از استانبول به شمار می‌رود و قطب مهم حمل و نقل در این کشور است.

حضور ده‌ها هزار دانشجو در دانشگاه‌های ازمیر و میزبانی از دانشمندان، هنرمندان و رهبران تجاری و آکادمیک، موجب شده تا این شهر به قطب علمی و فرهنگی ترکیه تبدیل شود و پذیرای مسافرین و دانشجویان زیادی از سراسر دنیا از جمله ایران باشد.

فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس Izmir Airport –ADB

در 18 کیلومتری مرکز شهر ازمیر قرار دارد. این فرودگاه در سال 1987 افتتاح شد و در طول سال‌های گذشته، چندین بار گسترش و بهسازی شده است تا پاسخگوی حجم فزاینده ترافیک هوایی باشد. فرودگاه عدنان مندرس در حال حاضر دارای دو باند فرود و برخاست به طول 3.5 کیلومتر است که امکان پذیرش انواع هواپیماهای مسافربری و باربری را فراهم می‌کند. این فرودگاه به عنوان دومین فرودگاه پرترافیک ترکیه پس از استانبول شناخته می‌شود و سالانه میزبان بیش از 10 میلیون مسافر و بارهای ارسالی آن‌ها به این شهر است.

هزینه ارسال بار به ترکیه

ارسال بار به ترکیه یکی از مهم‌ترین نیازهای شرکت‌ها و افراد در سفر به این کشور است. چه برای مقاصد تجاری، شخصی یا حتی گردشگری، درخواست‌های ارسال بار به ترکیه به نسبت زیاد است. اما برای بسیاری، سؤال اصلی در مورد هزینه‌های این خدمات است. قیمت ارسال بار به ترکیه با هواپیما به عوامل متعددی بستگی دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها:

هزینه ارسال به ترکیه

شرایط ترخیص بار از گمرک ترکیه

باتوجه‌به اینکه گمرک ترکیه در سال‌های اخیر برای ترخیص کالاهای وارد شده شرایط سخت‌گیرانه‌ای را وضع کرده، توصیه می‌شود قبل از ارسال بار به ترکیه، با گمرک فرودگاه مقصد تماس گرفته و جزئیات بار خود را اعلام کنید و از قوانین موجود آن فرودگاه آگاهی پیدا کنید تا در زمان ترخیص بار با مشکلی مواجه نشوید. شرایط ترخیص بار در ترکیه:

صفر تا صد ارسال بار به ترکیه با سپکس

اگر قصد مهاجرت به ترکیه را داشته یا به هر دلیلی نیاز به حمل اثاثیه و لوازم شخصی خود به این کشور دارید، فریت بار به ترکیه توسط شرکت سپکس یکی از گزینه‌های مناسب و قابل‌اطمینان پیش روی شماست.

با تماس و دریافت مشاوره از کارشناسان سپکس، نیازهای خود را شناسایی کرده و بهترین روش ارسال بار به ترکیه را انتخاب کنید. کارشناسان سپکس پس از آماده‌سازی و حمل بار، مراحل گمرکی را برای شما انجام می‌دهند تا بار شما به‌راحتی و بدون مشکل به مقصدتان در ترکیه ارسال شود.

مزایای فریت بار به ترکیه با سپکس:

برای اطلاعات تکمیلی و دریافت لیست تعرفه‌ها، می‌توانید با شماره‌‌های ارتباطی سپکس تماس بگیرید.

سؤالات متداول

آیا امکان بیمه بار در فریت بار به ترکیه وجود دارد؟

بله، بسته به ارزش محموله بیمه بار به شکل‌های مختلف قابل‌انجام است.

بهترین روش ارسال بار به ترکیه چیست؟

بهترین روش ارسال بار به ترکیه در سریع‌ترین زمان ممکن و به روش مطمئن، به‌صورت ارسال بار هوایی یا همان فریت بار به ترکیه است.

آیا ارسال اثاثیه منزل به ترکیه وجود دارد؟

بله، به دو روش ارسال بار زمینی یا فریت بار هوایی امکان ارسال وسایل منزل به ترکیه وجود دارد. اما برای ارسال سریع بار بهترین روش، ارسال بار هوایی یا همان فریت بار به ترکیه است.

فریت بار به ترکیه چقدر طول می‌کشد؟

ارسال بار هوایی که سریع‌ترین روش حمل بار است، معمولاً بین 1 تا 3 روز طول می کشد. همچنین، در تمام روزهای هفته پرواز به استانبول انجام می‌شود به همین دلیل امکان ارسال فوری بار از تهران به استانبول وجود دارد.

کالاهای ممنوعه فریت بار به ترکیه کدام‌اند؟

برخی کالاها مانند مشروبات الکلی، تنباکو، دارو، اسلحه گرم و سرد، مواد غذایی، عطر و ادکلن و انواع مواد مخدر ورودشان به ترکیه ممنوع است.